Мода 20го століття. 100 років реклами одягу
Ітсорія моди від кутюр до масс-маркета крізь рекламу.
У 20-му столітті мода з бізнесу ексклюзивних паризьких салонів, що обслуговують багату еліту, перетворилась у світову індустрію, в якій працюють мільйони людей, а нові тенденції з’являються в магазинах ще до того, як остання модель покинула подіум.
Протягом століття знакові силуети кожної епохи змінювались до невпізнання. В жіночій моді криноліни House of Worth поступилися місцем сукням витонченого крою Vionnet, New Look від Dior челсі Look від Quant, білий костюм Halston джинсам Frankie B. з низькою посадкою. У чоловічому одязі готові костюми означали відхід від пошиття на замовлення, задовго до того, як гавайські сорочки чи джинси скінні увійшли в гру.
20th-Century Fashion пропонує ретроспективу стилю за останні сто років крізь 400 рекламних кампаній із колекції Джима Хайманна. Зображення відстежують не лише тенденції, що змінюються, а й еволюцію їх маркетингу та аудиторії, оскільки мода впроваджувалася в масову культуру та масовий ринок десятиліття за десятиліттям. Докладний вступ і ілюстрована часова шкала детально розповідають про творців стилю та законодавців моди, а також про те, як історичні події, дизайнерські будинки, роздрібні торговці, фільми, журнали та знаменитості сформували те, як ми одягалися — тоді і зараз.
Серія Bibliotheca Universalis - це компактні культурні томи які оспівують еклектичний всесвіт мистецтва TASCHEN! Цеглини, з яких побудовано дім знаннь
Alison A. Nieder, Jim Heimann
Твердый переплет, 15.1 x 19.5 см, 592 страницы
Languages: английский, немецкий, французский
ISBN 978-3-8365-2279-3