Беттіна Раймс
З моменту появи її перших фотографій у кінці 1970-их, Беттіна Раймс кинула виклик передбачуваному. Від її серії про стриптизерок Пігаль (1980) до циклу про життя Ісуса в І.Н.Р.І. (1998), від реклами Chanel до Gender Studies (2011), її роботи підривали традиційні шаблони та кидалися стрімголов у прірву між двома великими людськими захопленнями: красою та недосконалістю.
Ця ретроспектива демонструє більш 300 фотографій з 35 років зухвалої, часто відвертої творчої кар'єри Беттіни. Колекція, яка відібрана та зібрана особисто Раймс, об'єднує такі відомі серії, як Chambre Close, Héroïnes і Rose, c'est Paris. Видання, що охоплює комерційні роботи та художні серії, вражає з кожним перегортанням сторінки як силою кожного зображення, так і захоплюючою різноманітністю сюжетів та естетикою фотографа. З такою ж увагою до анонімних об'єктів, залишених на вулицях, як і до світових знаменитостей, включаючи Кейт Мосс, Мадонну, Моніку Белуччі, Клаудію Шиффер та Наомі Кемпбелл, книга демонструє особливий інтерес Раймс до поєднання жіночої крихкості і сили, а також до чарівного зіткнення між моделлю та художником, який порушує кодекси так званої еротики, щоб створити нову систему образів для жіночності.
Фотограф:
Беттіна Раймс - це французька фотограф у сфері творчої та модної фотографії. Спочатку вона отримала визнання завдяки драматичній серії портретів стриптиз-артистів та акробатів, зробивши персональну виставку у Центрі Помпіду у 29 років. Наступні серії включають Chambre Close (1990-1992); I.N.R.I. (1998), зображуючи сцени з життя Христа; Книга Ольги (2008 для Ташен); та гендерні дослідження (2014 року). Вона працювала над рекламними кампаніями для великих брендів, включаючи Chanel та Lancôme, знімала портрети таких знаменитостей, як Шарлотта Ремплінг, Маріанна Фейтфул, Клаудія Шиффер, Катрін Деньов, Жак Ширак та інших.