Китайські пропагандистські плакати
Головна роль Мао в китайському пропагандистському мистецтві.
З його гладким, теплим рум’яним обличчям, яке випромінювало світло в усіх напрямках, голова партії Мао Цзедун був невід’ємною частиною китайських пропагандистських плакатів, створених між народженням Народної Республіки в 1949 році і до початку 1980-х років.
Великий керманич Мао, зображений як стоїчний супергерой (він же Великий Вчитель, Великий Вождь, Великий керманич, Верховний Головнокомандувач), з’являвся у різних ситуаціях (інспектував фабрики, курив сигарету з робітниками-селянами, стояв біля річки Янцзи в халат, що стоїть над носом корабля або ширяє над морем червоних прапорів), оточеному сильними, здоровими, нестаріючими чоловіками та «маскулінізованими» жінками та дітьми, які носять мішкуватий, безстатевий, сірий одяг. Мета кожного плаката полягала в тому, щоб показати китайцям, яка поведінка вважається морально правильною і наскільки великим було б майбутнє комуністичного Китаю, якби всі йшли одним шляхом до утопії, об’єднавшись разом.
У цій книзі зібрано колекцію яскравих пропагандистських творів мистецтва та культурних артефактів із величезної колекції китайських пропагандистських плакатів Макса Готшалька, багато з яких зараз надзвичайно рідкісні.
Anchee Min, Duo Duo, Stefan R. Landsberger
Тверда обкладинка, 26 x 34 см, 320 сторінок
Languages: англійська, німецька, французька
ISBN 978-3-8365-8951-2