Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

Реклама 20-го століття. Алкоголь і тютюн

У цьому яскравому збірнику ми досліджуємо еволюцію американської реклами алкогольних та тютюнових виробів, на прикладі постерів, від елегантних до оригінальних, показуючи, як виробники підштовхували своїх клієнтів вживати та палити протягом усього 20-го століття.

Алкогольні та тютюнові тенденції кожного десятиліття відображені у книзі сторінка за сторінкою, при цьому образи брендів вплетені в американську популярну культуру настільки ефектно, що майже будь-хто може ідентифікувати такі марки, як Marlboro Man або Spuds MacKenzie, стилістика яких настільки знайома, що вони можуть з'являтися в рекламі без самого продукту. Інші рекламодавці винайшли розумні та підсвідомі підходи до продажу своїх товарів, що підтверджує шалено успішна кампанія Absolut. Навіть лікарі внесли свій вклад у версію пропаганди, яка свідчить про те, що куріння може заспокоїти ваші нерви та горло, а лікер - як еліксир, здатний принести соціальний успіх.

Неважливо, чи насолоджуєтеся ви цими візуальними вишукуваннями, або насолоджуєтеся зануренням у заборонені задоволення, ви, безсумнівно, будете в захваті від цього дослідження яскравої та суперечливої глави у історії реклами.


20th Century Alcohol & Tobacco Ads
Steven Heller
Тверда обкладинка, 23.8 x 30.2 см, 392 сторінки
Languages: англійська, німецька, французька
ISBN 9783836566520
20th Century Alcohol & Tobacco Ads
₴ 1450
Out of stock