История графического дизайна. Том 1. 1890-1959
У цьому об'ємному томі Йенс Мюллер простежує 70 років історії графічного дизайну з кінця 19 століття до економічного буму після другої світової війни, досліджуючи дизайн, який стане основою революцій у цій сфері згодом. Кожен розворот представляє сотні значних проектів, профілі лідерів галузі рік у рік, і навіть інфографіку з кожного десятиліття. Історія це складна справа. Стани накопичуються і витрачаються, імперії створюються і руйнуються, наступають зміни - соціальні, політичні чи технологічні - кожна має свої переможці, які програли, захисники та вороги. Крізь турбулентність епохи графічний дизайн, який є синтезом картинки та ідеї, чітко відбив дух часу.
Історія графічного дизайну простежує еволюцію цієї творчої галузі, починаючи від створення постерів і закінчуючи відходом у рекламу, корпоративну айдентику, упаковку, редакційний дизайн та верстку. Том об'єднує в хронологічному порядку понад 2500 проектів з усього світу, 71 з цих проектів представлений детально, зокрема такі зірки, як Альфонс Муха з рекламою шоколаду, Едвард Джонстон з логотипом та шрифтом для лондонського метро, Ель Лісіцький з графікою конструктивістів, піонер фотомонтажу Герберт Меттер з постерами подорожей Швейцарією, Сол Басс з анімованими титрами і театральний художник, плакатист, автор логотипу Ів Сен Лоран - Кассандр. Завдяки глибоким знанням у галузі графічного дизайну Йенс Мюллер виділив найяскравіші проекти на тлі загальної хронології розвитку графічного дизайну. У свою чергу, у вступному есе Девід Журі описує більш ранню еру графічного дизайну від перших появ у друкованих виданнях, гравюрах та літографіях до розквіту креативності в 19 столітті. Далі кожне наступне десятиліття випереджає короткий огляд, детально проілюстрований, демонструючи всі варіації графічної продукції в кожний з періодів, а також загальносвітові тенденції в цій сфері. У міру того як ми просуваємося і розмірковуємо про XX століття, ця приголомшлива колекція являє собою основи того, що вплине на деякі з творчих областей, що найбільш швидко змінюються, і давно назріле визнання величезного внеску графічного дизайну в економіку, політику, соціальну політику, мистецтво, засоби масової інформації та те, як ми бачимо світ. Другий том цього видання представить історію графічного дизайну з 1960-х років до сьогодні.
Автор
Йенс Мюллер народився в Кобленці, Німеччина, в 1982 році і вивчав графічний дизайн. Володар численних національних та міжнародних нагород за дизайн, Мюллер є креативним директором студії дизайну Vista в Дюссельдорфі, редактором серії книг A5 з історії графічного дизайну та автором Logo Modernism. Він є професором корпоративного дизайну в Дортмундському університеті прикладних наук і мистецтв.
Редактор
Джуліус Відеманн вивчав графічний дизайн і маркетинг і був художнім редактором газет і журналів про дизайн в Токіо, перш ніж приєднатися до TASCHEN у 2001 році. Його назви включають Ілюстрація зараз! та серії Record Covers, а також колекції інфографіки та книг про рекламу та візуальну культуру.
История графического дизайна Jens Muller Julius Wiedemann
Jens Muller, Julius Wiedemann
Твердый переплет, формат 24.6 x 37.2 см, 480 страниц
Languages: английский, немецкий, французский
ISBN 978-3-8365-6307-9