Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

візуальная історія графічного дизайну

История графического дизайна. Том 1. 1890-1959

У цьому об'ємному томі Йенс Мюллер простежує 70 років історії графічного дизайну з кінця 19 століття до економічного буму після другої світової війни, досліджуючи дизайн, який стане основою революцій у цій сфері згодом. Кожен розворот представляє сотні значних проектів, профілі лідерів галузі рік у рік, і навіть інфографіку з кожного десятиліття. Історія це складна справа. Стани накопичуються і витрачаються, імперії створюються і руйнуються, наступають зміни - соціальні, політичні чи технологічні - кожна має свої переможці, які програли, захисники та вороги. Крізь турбулентність епохи графічний дизайн, який є синтезом картинки та ідеї, чітко відбив дух часу.

Історія графічного дизайну простежує еволюцію цієї творчої галузі, починаючи від створення постерів і закінчуючи відходом у рекламу, корпоративну айдентику, упаковку, редакційний дизайн та верстку. Том об'єднує в хронологічному порядку понад 2500 проектів з усього світу, 71 з цих проектів представлений детально, зокрема такі зірки, як Альфонс Муха з рекламою шоколаду, Едвард Джонстон з логотипом та шрифтом для лондонського метро, ​​Ель Лісіцький з графікою конструктивістів, піонер фотомонтажу Герберт Меттер з постерами подорожей Швейцарією, Сол Басс з анімованими титрами і театральний художник, плакатист, автор логотипу Ів Сен Лоран - Кассандр. Завдяки глибоким знанням у галузі графічного дизайну Йенс Мюллер виділив найяскравіші проекти на тлі загальної хронології розвитку графічного дизайну. У свою чергу, у вступному есе Девід Журі описує більш ранню еру графічного дизайну від перших появ у друкованих виданнях, гравюрах та літографіях до розквіту креативності в 19 столітті. Далі кожне наступне десятиліття випереджає короткий огляд, детально проілюстрований, демонструючи всі варіації графічної продукції в кожний з періодів, а також загальносвітові тенденції в цій сфері. У міру того як ми просуваємося і розмірковуємо про XX століття, ця приголомшлива колекція являє собою основи того, що вплине на деякі з творчих областей, що найбільш швидко змінюються, і давно назріле визнання величезного внеску графічного дизайну в економіку, політику, соціальну політику, мистецтво, засоби масової інформації та те, як ми бачимо світ. Другий том цього видання представить історію графічного дизайну з 1960-х років до сьогодні.

Автор

Йенс Мюллер народився в Кобленці, Німеччина, в 1982 році і вивчав графічний дизайн. Володар численних національних та міжнародних нагород за дизайн, Мюллер є креативним директором студії дизайну Vista в Дюссельдорфі, редактором серії книг A5 з історії графічного дизайну та автором Logo Modernism. Він є професором корпоративного дизайну в Дортмундському університеті прикладних наук і мистецтв.

Редактор

Джуліус Відеманн вивчав графічний дизайн і маркетинг і був художнім редактором газет і журналів про дизайн в Токіо, перш ніж приєднатися до TASCHEN у 2001 році. Його назви включають Ілюстрація зараз! та серії Record Covers, а також колекції інфографіки та книг про рекламу та візуальну культуру.

История графического дизайна Jens Muller Julius Wiedemann


The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959
Jens Muller, Julius Wiedemann
Твердый переплет, формат 24.6 x 37.2 см, 480 страниц
Languages: английский, немецкий, французский
ISBN 978-3-8365-6307-9
The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959
₴ 2850
In stock