Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

чудеса ксилографії

Японські гравюри на дошках

Візуальна історія японських шедеврів

Від намальованого Едуардом Мане портрета письменника Еміля Золя, який сидить серед своєї колекції японського мистецтва, до ретельних копій Хіросіге зроблених Ван Гогом - піонери модернізму не приховували своєї любові до японського мистецтва. У всій своїй чуттєвості, свободі та пінності японська гравюра самотужки виросла до хвилі японізму, який спочатку захопив Францію, а пізніше всю Європу - але нажаль жо сьогодні часто залишається неправильно зрозумілою лише як "екзотичний" артефакт, який допоміг надихнути західну творчість.

Справа в тому, що японська гравюра - це явище, в якого не існує західного еквівалента. Деякі з найбільш революційних ідей у сучасному мистецтві, в тому числі теза Карла Маркса, що "все тверде розплавляється в повітрі" - вже було винайдено в Японії в 1700-х роках і реалізовано, як ніколи раніше в роботах таких майстрів, як Хокусай, Утамаро, і Хіросіге на початку 19 століття.

Ця книга надрукована з оригінальної монографії формату XXL піднімає завісу над улюбленою, але мало зрозумілою художньою формою, представляючи найбільш виняткові японські відбитки дерев'яних дошок у своєму історичному контексті. Починаючи з зародження декадентського стилю ukiyo-e (або "картин плаваючого світу") в 17му столітті до майже зникнення та пізніше відродження на початку 20го століття, зображення, зібрані в цьому томі, складають неперевершену історію не тільки унікального жанру мистецтва, але також є відбитком традицій та культурного розвитку Японії.

Від містичних гір до засніжених доріг, від самураєв до проституток у вікнах магазинів - кожна гравюра досліджується як самостійний твір мистецтва, розкриваючи історії та людей за її мотивами. Ми відкриваємо чотири стовпи сюжетів японської гравюри: красуні, актори, ландшафти та пташино-квіткові композиції; на додаток сумо-борці, актори Кабукі та спокусливі куртизанки - тогочасні рок-зірки, які заселяли "плаваючий світ" і чиї фанати підживлювали виробництво дерев'яних відбитків. Ми занурюємось в жах та морок на картинах, які населені демонами, привидами, людожерами та іншими містичними істотами, що пожирають живе, які і сьогодні продовжують впливати на японську мангу, фільми та відеоігри.Ми спостерігаємо, як у своїй неймовірній різномаітності, від повсякденних сцен до еротики, від бойових до міфологічних, ці твори об'єднані майстерною технікою виконання та несхибним оком своїх творців та як, з величезною винахідливостю використовуючи евфемізми та алегорію, видавці та художники обходили державну цензуру.

Книга формату XXL готувалась до друку три роки, представляє репродукції кращих творів від сховищ музеїв та приватних колекцій по всьому світу, багато з гравюр були наново сфотографоні для цієї монографії. Сімнадцять приголомшивих розкладок дозволяють читачу роздивитись найдрібніші деталі, тоді як великі описи направляють нас через цей шалений період у японській історії мистецтва.

Особливості:

- твори 89 художників, від всесвітньо відомого до невідомих широкому загалу

- 7 розділів організуваних хронологічно, щоб простежити історію середовища з 1680 до 1938 року

- 17 розворотів, вручну складених через їх розмір і технічні характеристики

- ексклюзивні репродукції з музеїв та приватних колекцій

- додаток алфавітного переліку всіх виконавців і творів для зручності

Також книга вийшла в компактному більш доступному форматі в серії 40 на честь 40річчя видавництва  TASCHEN

 

Автор:

Андреас Маркс вивчав історію мистецтва Східної Азії в Боннському університеті та отримав ступінь доктора японських студій у Лейденському університеті, захистивши дисертацію про акторські принти 19-го століття. З 2008 по 2013 рік він був директором і головним куратором Центру японського мистецтва Кларка в Хенфорді, Каліфорнія, а з 2013 року був куратором японського та корейського мистецтва Мері Гріггс Берк, керівником відділу японського та корейського мистецтва та директором. Центру японського мистецтва Кларка при Інституті мистецтв Міннеаполіса. Він є автором книг The Sixty-Nine Stations along the Kisokaido (2017), Japanese Woodblock Prints (2019), та Thirty-six Views of Mount Fuji (2021).


Japanese Woodblock Prints
Andreas Marks
Тверда обкладинка, 29 x 39.5 см, 622 сторінки
Languages: англійська, німецька, французька
ISBN 978-3-8365-6336-9
Japanese Woodblock Prints
₴ 7200
In stock