Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

Whaam!

Поп Арт

Коли кітчовий, банальний та масовий ринок став мистецтвом.
Популярне мистецтво, яке досягло свого піку в 1960-х роках, почалося як повстання проти основних підходів до мистецтва та культури і переросло в оптовий допит сучасного суспільства, споживчої культури, ролі художника та того, що являло собою твір мистецтва.

Зосередившись на питаннях матеріалізму, знаменитості та засобів масової інформації, Поп-арт спирався на джерела масового ринку - від рекламних зображень до коміксів, від найвідоміших облич Голлівуду до упаковки споживчих товарів, останнє уособлено в банках супу Енді Уорхола з супу. Окрім виклику істеблішменту з підвищенням таких популярних, банальних та кітчових образів, Поп-арт також застосував методи масового виробництва, зменшивши роль окремого художника за допомогою механізованих технік, таких як трафаретний друк.

З представленими художниками, серед яких Енді Уорхол, Аллен Джонс, Ед Руша, Роберт Індіана, Джаспер Джонс, Роберт Раушенберг та Рой Ліхтенштейн, ця книга знайомить із повним розмахом та впливом визначального модерністського руху.

Pop Art
Klaus Honnef
Тверда обкладинка, 21 х 26 см, 96 сторінок
Languages: англійська
ISBN 978-3-8365-2337-0
Pop Art
₴ 495
In stock