Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

десять

Nike та Вірджіл Абло. 10 культових пар кросівок

У 2016 році виробник спортивного одягу Nike та дизайнер одягу Вірджил Абло об’єднали зусилля, щоб створити колекцію, присвячену десяти найбільш знаковим кросівкам цієї всесвітньовідомої компанії з Орегону. Завдяки своєму проекту The Ten Абло переосмислює такі хіти компаніі Nike як Air Jordan 1, Air Max 90, Air Force 1 та Air Presto, серед іншого він також пожвавив снікер-культуру. Новий дизайн Вірджила Абло демонструє конструкторську винахідливість та з'язок з культурними кліше.

Спираючись на геніальність оригінального взуття, використовуючи шрифти, іронічні ярлики, колаж та конструкторські технікі, Абло грає з мовою та скульптурнимі елементами, щоб побудувати нові смисли. Натхненний дотепністю дадаїзму, архітектурної теорії та авангардизму, він аналізує те, що робить кожні кросівки знаковими, деконструює це в творчій спосіб, перетворюючи кожну пару на шедевр промислового дизайну, сучасну скульптуру та придатні для носіння кросівки одночасно.

Icons простежує дослідницький, творчий процес Абло за допомогою його переписки в мессенджері з дизайнерам Nike, документування прототипів та скарбів з архівів Nike. Ми знаходимо Swooshes, відрізані від Air Jordans і повторно склеєні скотчем або пришиті нитками, типові фрагменти тексту Абло на Air Force 1 та All Stars порізані на шматки. Ми заглядаємо за лаштунки і стаємо свідками підходу Абло, який надає кожній моделі колекції свій унікальний дизайн.

Книга стала результатом командного способу роботи Абло та підтверджує силу друку. Для свого дизайну Nike та Абло співпрацювали з відомою в Лондоні студією дизайну Zak Group. Разом вони розробили ідею видання - збірник складається з двох частин - каталога взуття та концептуального інструментарію. Перша частина книги представляє візуальну культуру кросівок, тоді як лексикон у другій частині визначає ключових людей, місця, предмети, ідеї, матеріали та події, з яких виріс проект. Тексти Ніколаса Шонбергера від Nike, письменника Троя Паттерсона, куратора та історика Глена Адамсона та самого Вірджила Абло складають основу спільної роботи в області історії моди та дизайну. Передмову до книги написав Хіроши Фудзівара, батько стріт арту, де він поміщає проект The Ten в історичний контекст цього періоду Nike.

 В 2016 году производитель спортивной одежды Nike и дизайнер одежды Вирджил абло объединили усилия, чтобы создать коллекцию, посвященную десяти наиболее знаковым кроссовкам этой всемирно известной компании из Орегона. Благодаря своему проекту The Ten, который переосмысливает такие хиты компании Nike как Air Jordan 1, Air Max 90, Air Force 1 и Air Presto, среди прочего они также оживили культуру кроссовок. Новый дизайн Вирджил аблой демонстрирует конструкторскую изобретательность и зьязок с культурными клише. Опираясь на гениальность оригинального обувь, используя леттеринг, ироничные ярлыки, коллаж и технику скульптурування, абло играет с языком и скульптурними элементами, чтобы построить новые смыслы. Вдохновленный остроумием дадаизма, архитектурной теории и авангардизма, он анализирует то, что делает каждые кроссовки знаковыми, деконструе это в творческой способ, превращая каждую пару на предмет промышленного дизайна, готовую скульптуру и пригодны для ношения кроссовки одновременно. Icons прослеживает исследовательский, творческий процесс Abloh через документацию прототипов, оригинальные текстовые сообщения аблой дизайнерам Nike и сокровища из архивов Nike. Мы находим Swooshes, отрезанные от Air Jordans и повторно нанесены скотчем или нитками, типичные фрагменты текста аблой в Air Force 1, а All Stars порезанные на куски. Мы заглядываем за кулисы и становимся свидетелями подхода Abloh "сделай сам", который предоставляет каждой модели коллекции Nike Off-WhiteTM / Nike свой уникальный штрих. Книга документирует общий способ работы аблой и подтверждает силу печати. Для своего дизайна Nike и аблой сотрудничали с известной в Лондоне студией дизайна Zak Group. Вместе они задумали сборник из двух частей, каталог равных частей и концептуальный набор инструментов. Первая часть книги представляет визуальную культуру кроссовок, тогда как лексикон во второй части определяет ключевых людей, места, предметы, идеи, материалы и сцены, из которых вырос проект. Тексты Николаса Шонбергера от Nike, писателя Трою Паттерсона, куратора и историка Глена Адамсона и самого Вирджила абло определяют совместную работу в рамках истории моды и дизайна. В предисловии Хироси Фудзиварі проект помещен в исторический континуум сотрудников Nike. 


Virgil Abloh. Nike. ICONS
Тверда обкладинка, 25,5 x 29,7 см, 2,33 кг, 352 сторінки
Languages: англійська
ISBN 978-3-8365-8509-5
Virgil Abloh. Nike. ICONS
₴ 2850
In stock