Search

    Books


    All titles New & Upcoming Bestsellers Limited Edition

    Theme

    All themes Architecture & Design Graphic Design & Advertising Art Film Fashion Style, Food and Travel Pop Culture Photography
  • Books
  • Shops
  • News

десять

Nike та Вірджіл Абло. 10 культових пар кросівок

У 2016 році виробник спортивного одягу Nike та дизайнер одягу Вірджил Абло об’єднали зусилля, щоб створити колекцію, присвячену десяти найбільш знаковим кросівкам цієї всесвітньовідомої компанії з Орегону. Завдяки своєму проекту The Ten Абло переосмислює такі хіти компаніі Nike як Air Jordan 1, Air Max 90, Air Force 1 та Air Presto, серед іншого він також пожвавив снікер-культуру. Новий дизайн Вірджила Абло демонструє конструкторську винахідливість та з'язок з культурними кліше.

Спираючись на геніальність оригінального взуття, використовуючи шрифти, іронічні ярлики, колаж та конструкторські технікі, Абло грає з мовою та скульптурнимі елементами, щоб побудувати нові смисли. Натхненний дотепністю дадаїзму, архітектурної теорії та авангардизму, він аналізує те, що робить кожні кросівки знаковими, деконструює це в творчій спосіб, перетворюючи кожну пару на шедевр промислового дизайну, сучасну скульптуру та придатні для носіння кросівки одночасно.

Icons простежує дослідницький, творчий процес Абло за допомогою його переписки в мессенджері з дизайнерам Nike, документування прототипів та скарбів з архівів Nike. Ми знаходимо Swooshes, відрізані від Air Jordans і повторно склеєні скотчем або пришиті нитками, типові фрагменти тексту Абло на Air Force 1 та All Stars порізані на шматки. Ми заглядаємо за лаштунки і стаємо свідками підходу Абло, який надає кожній моделі колекції свій унікальний дизайн.

Книга стала результатом командного способу роботи Абло та підтверджує силу друку. Для свого дизайну Nike та Абло співпрацювали з відомою в Лондоні студією дизайну Zak Group. Разом вони розробили ідею видання - збірник складається з двох частин - каталога взуття та концептуального інструментарію. Перша частина книги представляє візуальну культуру кросівок, тоді як лексикон у другій частині визначає ключових людей, місця, предмети, ідеї, матеріали та події, з яких виріс проект. Тексти Ніколаса Шонбергера від Nike, письменника Троя Паттерсона, куратора та історика Глена Адамсона та самого Вірджила Абло складають основу спільної роботи в області історії моди та дизайну. Передмову до книги написав Хіроши Фудзівара, батько стріт арту, де він поміщає проект The Ten в історичний контекст цього періоду Nike.

 


Virgil Abloh. Nike. ICONS
Тверда обкладинка, 25,5 x 29,7 см, 2,33 кг, 352 сторінки
Languages: англійська
ISBN 978-3-8365-8509-5
Virgil Abloh. Nike. ICONS
₴ 2850
In stock